Vergunningen 2017

De visvergunningen
Wil je gaan vissen in één van de viswateren van HSV de Karper? Dan heb je een visvergunning nodig. Hieronder zie je een overzicht van de kosten voor de visvergunning van onze hengelsportvereniging. Wij maken onderscheid tussen jeugdleden t/m 14 jaar. Dames hebben een korting van €8.Let op We hebben in de ledenvergadering besloten dat we vanaf 2014 de juniorleden er bij maken. Dat houdt in dat de leeftijd jeugdleden tot 14 jaar wordt, en juniorleden vanaf 14 jaar t/m 17is. En de senioren van 18 t/m 100+. De junioren betalen dan €6 contributie +€14 vispas + €7 federatie en eenmalig €1 inschrijfgeld dus samen €28

Soort lid Contributie vispas Federatie afdracht Inschrijfgeld eenmalig totaal
Jeugdleden t/m13 jaar €6 €1 €7
Jeugdlvispas<14 jaar €6 €4,50 €2,50 €1 €14
Junioren 14t/m17 jaar €6 €14 €7 €1 €28
Senioren 18 jaar plus €20 €14 €7 €5 €46
Dames €12 €14 €7 €5 €38

De nachtvispas kost € 10,00 en is verkrijgbaar bij Mark Ebben je kunt Mark alleen per mail benaderen.
Mail: penningmeester@hsvdekarper-online.nl

De werkelijke leeftijd per 1 januari is bepalend voor de hoogte van de contributie.

Jeugdlid: tot  14 jaar.

Juniorlid 14 (per 1 Januairi) tot 18 jaar(per 1 januari)
Seniorenlid vanaf 18 jaar(per 1 Januari)

De nachtvispas is geldig tot 31-12-2017

Sublid:
Als je lid bent bij meerdere hengelsportverenigingen en bij een andere visvereniging hoofdlid bent, betaal je voor de extra Vispas alleen € 3,50. LET OP, het jaar van aanmelding wordt altijd de volledige afdracht betaald voor de vispas. Sportvisserij Nederland geeft pas het jaar erop door of het lid exstra-lid is of hoofd-lid. Dit geld kan echter terug gevraagd worden bij Sportvisserij Nederland. (Zie hieronder)
Mocht je van meerdere visverenigingen een vispas hebben ontvangen, dan heb je waarschijnlijk tweemaal de volledige prijs betaald. Dit is niet de bedoeling. Je hoeft slechts eenmaal een afdracht te betalen bij Sportvisserij Nederland en natuurlijk ook eenmaal bij Federatie Midden Nederland. Natuurlijk moet je wel het lidmaatschap bij je meerdere hengelsportverenigingen betalen. Je kunt je teveel betaalde afdracht terug ontvangen. Hiervoor is een speciaal aanvraagformulier beschikbaar bij Sportvisserij Nederland of indien je geen internet hebt, kun je een telefonische aanvraag doen op 0900-2025358.

Waar te koop
Verkrijgbaar bij:

Dierenspeciaalzaak De Bok
Dorpsstraat 31e
6681 BL Bemmel
Alleen tijdens openingstijden.

Nog vragen?
Voor vragen kun je altijd terecht op het volgende e-mailadres: penningmeester@hsvdekarper-online.nl