Snoeien van de Kolken in Haalderen

Verslag eerste karperwedstrijd
Het was weer een spannend moment de eerste karperwedstrijd van 2009. De loting begon om 18.00 uur voor de stekken. Nadat iedereen naar de stekken was gegaan, de tenten hadden opgezet, de hengels gereed had gemaakt en hier en daar wat had gevoerd, was het zover. De kerkklok luidde 19.00 uur en de wedstrijd ging van start. Het was net 20.00 uur toen mijn telefoon ging, de eerste vis was gevangen door Floris. Het was een mooie schup, die de wijzer van de weegschaal naar de 20 pond bracht. Nog geen half uur later, weer een vis bij Floris van 22 pond (groot feest op de stek ). De nacht heeft ons nog 4 vissen op gebracht, 2 voor Mr. Straatman en 2 voor Mr. v.d Nap. Met het zelfde aantal ponden, 44.6 pond. Dit was goed voor een gedeelde 1e plaats de 2e plaats is voor Floris. Bij de prijsuitreiking was er een nieuwe sponsor 'Ray van de Bos'. Langs deze weg willen we Ray en zijn compagnon nog bedanken voor de mooie prijzen. Ik hoop iederen weer te zien op 30-5-2009.
Groeten Jan, Anton en Peter