KERMISWEDSTRIJD HSV DE KARPER

Donderdag, 7 november 2013

Op Zaterdag 27 juli werd onze jaarlijkse kermiswedstrijd gehouden van hsv de karper.

4.500 kgMet 14 koppels in de waal en 7 koppels in de strang was deze wedstrijd wer goed bezet.Om 06.30 uur waren alle vissers
gaan.De meeste vissers kwamen zeiknat aan bij hun auto,want het regende en onweerde keihard.In het cafe aangekomen stond er een barbeque klaar die werd gesponsord door de eigenaar van cafe de klits Mathieu demon.Ook was er een loterij met mooie prijzen die gesposord werden door onze vaste sponsors de WELKOOP huissen-het GUPPY uit ede en PIET WEYERS uit haalderen.Ondanks dat de meeste vissers nog nat van de regen waren was het een zeer gezellige dag samen.Hieronder volgt de uitslag van de wedstrijd die niet helemaal uitgevist kon worden:

Waal

5e plaats H Ulrich-P Gertsen 1.000 kg
6e plaats R Elzendoorn- J Bakker 1.000 kg
7e plaats M Sweers- T Sweers 0.200 kg

De wedstrijdcommissie wil alle sponsors bedanken voor hun inbreng om er een leuke maar vooral gezellige dag van te maken.Ook willen wij alle vissers bedanken voor hun komst en hopelijk weer tot volgend jaar.