Broer Gerritsen cup 2018

Vrijdag, 28 september 2018

Vrijdag 18.00 uur bij Hent's cafe, het is in ieder geval droog de weersverwachting voor de komende 2 dagen zijn niet best er wordt veel regen voorspeld. Na de loting kunnen we onze tenten in ieder geval droog opzetten.

Zaterdagmorgen half7 krijg ik een aanbeet op mijn linker hengel, een 10.5 kilo wegende schub meld zich hoppa de eerste is binnen!
Hans belt vlak daarna ook Marc en Geert, allen pakken zij hun eerste karper.
Wim zij karper woog 6.6 van Marc 8.7 en van Geert 10.2 kilo.
Wim pakt later nog een schub karpertje van 5.5 kilo.
Een ander verhaal is over mijn naaste buren op stek3, Gerco die niets heeft met deze stek vist samen met Remon de beste wedstrijd van ons allemaal.
Al op vrijdagavond de eerste een prachtige spiegel van 12.7 kilo, de volgende dag een schub van 10.3 en als klap op de vuurpijl een uitzet spiegel van 6.1 kilo.
Ik zet mijn pet weer af voor deze kanjers die niet alleen een heel goed seizoen hebben gehad, maar ook hun karpers vangen met het aas van onze sponsor Holland Baits
We sluiten deze gezellige wedstrijd in herfst stijl af nl, nat nat nat de voorspellingen waren ditmaal dus juist!
Rest mij Lianne te bedanken voor de sponsoring en Hent's cafe voor de gezelligheid van het afgelopen seizoen

Eerste plaats Gerco en Remon 3 karpers 29.1 kilo
Tweede plaats Wim en Hans 2 karpers 12.1 kilo
Derde plaats Fons en Hans 1 karper 10.5 kilo

Bedankt iedereen en tot de feestavond of tot aan de waterkant.
Groeten uit Driel,
Fons Garttener.