Nachtmarathon hsv de karper

Zaterdag, 6 augustus 2016

Op vrijdag 24 juli tot Zaterdag 25 juli werd weer de jaarlijkse nachtmarathon van hsv De Karper gehouden in de strang te Bemmel.

Om half vijf op Vrijdag waren alle 8 koppels aanwezig om te loten voor de plekken in de strang.
Iedereen had er veel zin in omdat de waterstand en het weer perfect was.
Sommige vissers waren in de week oefenen geweest en de vangsten waren goed.
Vol goede moed begonnen de vissers om 18.00 uur aan de wedstrijd die tot Zaterdag 06.00 uur duurde.
Eerst werd er het nodige voer op de stek gebracht om een mooie voerplek te creeren.
Ook vandaag werd er in twee vakken gevist,vak a was bij de stenen vooraan en vak b op de schapenwei.
Tegen negen uur werd er eten gebracht door cafetaria Haalderen dat gesponserd werd door instalatiebedrijf jurgen evers.
Na het eten gingen de lampjes aan en werd alles in stelling gebracht voor de nacht.
In vak A werd al af en toe vis gevangen door de kopplekken en dit was ook het geval in vak B.
Ook in de nacht bleef dit het geval zodat de koppels die er tussenin zaten weinig tot zelfs niks wisten te vangen.
Wij als wedstrijd commissie hoopten dat het een visrijke nacht zou worden maar dit mocht niet zo zijn.
Hieronder de uitslagen :

Vak A