1e KONINGSWEDSTRIJD HSV DE KARPER

Maandag, 30 maart 2015

HAALDEREN/BEMMEL Op zondag 29 maart werd de 1e koningswedstrijd van hsv DE KARPER gehouden.

Omdat het deze zondag slecht weer zou zijn lieten veel vissers het afweten maar zoals altijd zijn er toch mannen met karakter die door wind en weer gaan en hun hobby graag willen uitoefenen.Om 06.45 uur werd er geloot om de stekken door maar 9 vissers. Tijdens de wedstrijd ging de wind steeds harder waaien en er viel constant regen. De vissers die aan de bovenkant zaten konden met de wind in de rug goed vissen, maar aan de onderkant was het net andersom (echt slecht).Dit bleek later nadat de wedstrijd was afgelopen aan de vangsten te zien.Aan de bovenkanten werd overal goed vis gevangen terwijl het aan de onderkant toch een stuk minder was. Hieronder de uitslag van vandaag:
bovenkant:
 1Ton de haas          11.998 gram