KOPPELWEDSTRIJD OUDER/KIND

Zaterdag, 7 juni 2014

Op dinsdag 27 Mei heeft HSV DE KARPER een koppelwedstrijd gevist in het groene hart van Bemmel.

Met deze wedstrijd moeten de kinderen samen met een volwassen persoon vissen.

De vaders,moeders,opa's en oma's waren goed vertegenwoordigd en hadden er allemaal zin in er deden 20 koppels mee.

De vangsten waren niet overal even goed waarschijnlijk was het met 40 personen langs de waterkant iets te rumoerig maar wel erg gezellig.

Een persoon sprong er met kop en schouders bovenuit en dat was luuk van Oostrom hij had aan zijn partner niet zo heel veel want Luuk had alle vis alleen gevangen en was dan ook 1ste.

Uitslag koppelwedstrijd:       1ste Luuk van Oostrom 250 cm

2de Jurgen Mulder        115 cm