Pollycup 2024!

Vrijdag, 14 juni 2024

8 juni was het weer zover en stonden de jeugdwedstrijdvissers weer klaar bij het groene hart in Bemmel om de felbegeerde Pollycup beker te winnen.

Pollycup 2024

Eetwinkel Polly Bemmel zorgt elk jaar weer samen met de lokale visvereniging HSV de karper Bemmel / Haalderen voor een leuke viswedstrijd voor alle jeugdleden van HSV de Karper.

De jeugdvissers staan 10.00 uur al klaar met hengel en al het andere vismateriaal, klaar om te strijden voor de beker die Eetwinkel Polly regelt. Het is een heerlijke visdag met veel zon. De meeste jeugdvissers weten wel een visje te vangen, maar moeten vandaag er wel veel moeite voor doen.

Julius de winnaar van 2022 weet met in totaal 1.41 meter aan vis de beker van 2024 te winnen.
Na de prijsuitreiking worden alle jeugdleden verwend door Eetwinkel Polly met een frietje, snackje en een slush puppy.

Pollycup 2024 was weer een geslaagde dag!