Jeugd feestdag 2023

Dinsdag, 27 juni 2023

Zaterdag 24 juni was het eindelijk zover, de feestdag 2023 stond op de planning. Normaal gesproken de afsluiting van het wedstrijdseizoen, maar door het slechte weer van afgelopen week is de laatste wedstrijd 27 juni (mis deze wedstrijd niet!!😉).

Feestdag HSV de Karper

Om 8 uur werden alle kinderen verwacht op het terrein van Forellenvijvers Gendt Onder leiding van onze jeugdcoaches, vrijwilligers en Ron van Fishing Tackle Max werden de kinderen ondergedompeld in de forelvisserij.
Verdeeld in 4 groepen, elk onder leiding van een viscoach gingen alle jeugdvissers op jacht naar de uitgezette forellen.
Voordat de hengels uitgegooid konden worden had Ron een verassing vanuit FTM.
Iedere visser kreeg een pet, keycord en lepel! FTM en Ron super bedankt hiervoor!

Nu alle kinderen uitgerust waren met een nieuwe pet kon het vissen beginnen.
Na de 1ste visuitzet wisten veel vissers al snel diverse vissen te vangen.

Tussen het vissen door konden wij alle kinderen verblijden met heerlijke appels, mede mogelijk gemaakt door Landwinkel de Woerdt
Na 2de uitzet vis werd het door het warme weer wat uitdagender.
Maar het doorzettingsvermogen van alle jeugdvissers resulteerde erin dat bijna iedereen een forel heeft mogen vangen!

Na alle visactie had Ron opnieuw een verassing!
Vanuit FTM kon Ron een complete hengelset verloten.
Ook werden er een aantal lepels verloot.
Deze kwamen uit de prijzenkast van Piet, die helaas niet meer onder ons is.
En als klap op de vuurpijl had Hans door het beëindigen van zijn hobby al zijn hengels beschikbaar gesteld.

Wij willen alle vrijwilligers, Fishing Tackle Max Ron Rothuis , landwinkel de woerd, en forellenvijvers Gendt bedanken voor het mogelijk maken van deze fantastische dag voor de jeugd!

Hopelijk zien wij iedereen volgend jaar terug!

Groetjes namens:
Jeugdcommissie HSV de Karper