Forellen 2013

Woensdag, 19 juni 2013

Zaterdag 15 juni zijn we als afsluiting van de wedstrijden gaan forellen in Pannerden.

Om 8.15 uur hebben we verzameld bij de forellenvijver.
In het begin werd er goed gevangen maar toen we om 10.15 uur getrakteerd werden op een grote plensbui waren de vangsten daarna wel wat minder in totaal hadden we er 28 gevangen.
Na het vissen zijn we overgegaan op de prijsuitreiking van de koningswedstrijden.
1e plaats Jari Gertsen 259 cm
2e plaats Jannick Rikken 236 cm
3e plaats Jarno Rikken 205 cm

Er is ook altijd een beker voor diegene die de grootste vis over alle wedstrijden weet te vangen dit jaar was dat Georgie Evers met een brasem van 60 cm.
Daarna hebben we met zijn allen een heerlijk frietje gegeten en voor diegenen die
wilden konden ze lekkere gerookte forellen mee naar huis nemen.
Alle jongens en meiden die meegedaan hebben bedankt voor weer een geslaagd seizoen
en hopelijk tot volgend jaar.

Het jeugdbestuur