Hartje Bemmel wedstrijd

Donderdag, 6 juni 2013

Op dinsdag 4 juni ’13 hebben we de wedstrijd om de hartje Bemmel cup gevist.

Deze wedstrijd staat los van alle andere wedstrijden.
De opkomst was goed 19 kinderen mede door het prachtige weer waar we met zijn allen heerlijk van hebben genoten.
Het was een spannende wedstrijd want er werd overal leuk gevangen en de brasems waren met deze tempratuur ook lekker actief.
Lars Gertsen zei van tevoren dat hij zijn overwinning van vorig jaar stevig ging verdedigen.
Dit is hem dan ook gelukt hij werd eerste.

1e plaats Lars Gertsen 162 cm
2e plaats Tom Sweers 138 cm
3e plaats Lisa Zweers 61 cm

Om 19:50 zijn we gestopt met vissen en na het meten naar hartje Bemmel gegaan waar ze allemaal een heerlijk frietje en een ijsje hebben gegeten op het terras.
Op naar volgende week in Gendt waar we ook onze overwinning van vorig jaar gaan verdedigen. Hopelijk lukt dat ook in Gendt.