6e Koningswedstrijd

Woensdag, 29 mei 2013

Bemmel /haalderen –Hengelsportvereniging de Karper heeft op dinsdag 28 mei ‘13 hun zesde en laatste koningswedstrijd voor de jeugd gevist.

Het weer was super goed met een heerlijk zonnetje en een avondtemperatuur van +/_ 18 graden was het goed vertoeven aan de waterkant.

De spanning zat er bij sommige vissers goed in want in de strijd om het koningschap was nog van alles mogelijk dus dit maakte het des te leuker.
De opkomst was wat minder maar dit kwam waarschijnlijk omdat de avondvierdaagse in Bemmel ook deze avond van start ging er hebben toch nog 13 vissertjes meegedaan.

De uitslag van de 6de koningswedstrijd is als volgt:
1e plaats Jarno Rikken 78 cm
2e plaats Jari Gertsen 61 cm