3e Koningswedstrijd Jeugd

Donderdag, 25 april 2013

Bemmel /haalderen –Hengelsportvereniging De Karper heeft op dinsdag 23 april ’13 de derde koningswedstrijd gevist voor de jeugd.

Op dinsdag 23 april hebben er weer 17 kinderen mee gevist om het Koningschap.
Het weer was deze keer echt heerlijk en de verwachting was dan ook dat er deze keer lekker veel vis gevangen zou worden.
Hellaas vissen blijft onvoorspelbaar en de vangsten waren ronduit slecht te noemen.
Er werd maar door drie kinderen vis gevangen dus de verveling sloeg bij een aantal deelnemers toe.

1e plaats Pien Muller 26 cm
1e plaats Jari Gertsen 26 cm
3e plaats Janick Rikken 12 cm

Op 7 mei vissen we de ouder/kind koppelwedstrijd hierbij is het de bedoeling dat de kinderen
Samen met een volwassene gaan vissen dus papa/mama opa of oma
Inschrijfgeld hiervoor is 5 euro.