Paaswedstrijd

Zondag, 31 maart 2013

De paaswedstrijd gewonnen door Jan Derksen.

De paaswedstrijd van 30 maart.

Op zaterdag 30 maart werd de jaarlijkse paaswedstrijd gehouden van hsv De Karper. Vandaag deden er 11 deelnemers mee. Doordat het nog steeds erg koud is zijn veel vissers thuis gebleven. Na de loting van de stekken ging iedereen met een goed gevoel naar de waal. Door 6 vissers werd er niks gevangen, Maar er waren toch ook een aantal die een paar vissen in het netje hadden. Na het wegen van de vis ging iedereen naar cafe de Klits om zich op te warmen en om een lekkere gehaktbal en een drankje te nuttigen. Na de prijsuitreiking gingen alle vissers met twee dozen eieren naar huis en voor degene die wat hadden gevangen zat er nog een waardebon aan vast. De wedstrijdcommissie wil alle visseres bedanken voor hun komst.

Uitslag ven de Paaswedstrijd 2013

Bovenkant