Derde karper koppelwedstrijd

Dinsdag, 17 juli 2018

De derde wedstrijd staat alweer op het punt om te beginnen, na de loting vlug naar de stekken door afzeggingen en verplichtingen zijn de koppels niet zo compleet als ik het zou willen zien maar door wat aanpassingen gaan we weer volle gas het weekend in!

Ik loot stek1 toch wel mijn favoriete stek, en dat blijkt maar liefst 10 runs en 6 karpers op de kant mogen we zeker niet klagen, ook Gerco die alleen vist doet het geweldig met 5 parels van karpers op de kant zet ik mijn petje af!

Peter en Sjon gaan ook weer lekker met 4 karpers op de mat waarvan een mooie uitzet spiegel van 4 kilo, Scott die met zijn vader vist omdat Dennis luiers moet verschonen en dus pas vader is geworden pakken ook 2 karpers erbij.

Johan en Geert pakken bij de bushalte hun verdiende spiegel karper!

Door te blijven doorzetten en proberen word ondanks het warme weer met wind uit het oosten zeer goed gevangen, vaak zijn de vangsten dan minder dat wil dus zeggen dat we goed bezig zijn geweest.

Na 3 wedstrijden en nog 1 wedstrijd te gaan is de stand als volgt:

Scott en Dennis 86 kilo

Fons en Twan 60.2

Gerco en Remon 56.8

Hans 50.1

Peter en Sjon 32.9

Johan en Geert 22.8

Er kan nog van alles gebeuren tijdens de alles beslissende wedstrijd in augustus

TOT DAN