Jeugd viswedstrijd De Karper 2018

Donderdag, 28 juni 2018

Er waren zeven fanatieke jeugd deelnemers. Waaronder een karper visser. Ook waren de ouders, begeleiders en supporters weer ruim vertegenwoordigd.

We hebben het wederom getroffen met het weer. Kortom de sfeer was goed en het was volop genieten aan de waterkant.

De winnaar van de grootste vis in deze competitie is Raijan van Schaijk. Hij heeft in deze wedstrijd een Platte (Brasem) van 45 cm gevangen. Van harte gefeliciteerd!

Ook is vanavond vis gevangen door: Rens Ras 26,5 cm, Stein Piles 57 cm en Thijs Gerding 22 cm.

Door Jasper Straatman, één van onze twee karper vissers, is 238 cm gevangen. Helaas hadden de andere vissers minder geluk en hebben niets gevangen.

Wij kijken terug op een geslaagde avond.

Volgende week woensdag 4 juli 2018 wordt er gevist om de Polly Cup. Deze wedstrijd wordt gehouden op Het Hoog, gelegen achter de Tuinlaan in Bemmel.