2e karperwedstrijd

Woensdag, 30 mei 2018

Vrijdag aangekomen bij Hent’s cafe, de meeste mannen waren al aanwezig.

Na wat kletsen sloeg de klok 18:00uur, en konden we de lootjes trekken. Ik nam Alfons voor deze wedstrijd over om te wegen en het verslag te maken. Yes we konden beginnen! Eenmaal iedereen op de stekken aangekomen kon het beginnen maar we wisten dat het een warm weekend zou worden. . Zouden de vangsten dan ook tegen vallen?
Rond 23.30 uur hoorde ik wat aan de overkant, ik dacht de eerste vis is binnen en morgen vroeg kan ik daar wegen. Daarna bleef het aardig stil tot 02:00 uur, hengel van mij ging af. Yes het is een two tone schub karper van 11,3 kilo.

Zaterdagochtend wegen bij Johan die bij de knot zit. 2 vissen van 3,5 kilo spiegeltje en 8,6 kilo schub. Eenmaal op me eigen stek snel me koffie op gedronken want kreeg al telefoon van Dennis kom je even wegen Gerco? Op stek 3 waar Dennis en Scott zaten, kwamen er in totaal 5 karpers uit. 10,6 kilo spiegel, 9,3 kilo schub, 11,2 kilo schub, 11,4 kilo schub en als kerst op de taart 13,7 kilo spiegel, zo zie je maar andere aanpak wordt beloond. Daarna kon ik bij Alfons wegen, Een schubkarper van 9,1 kilo. Verder was het rustig en warm.

Zondagochtend gebeld door Roy vanaf stek 5, 9,8 kilo schub karper. Het bleef spannend want om 12 uur zouden we 3e zijn. Iets daarna belde Alfons op en hij ving nog een mooie schubkarper van 13,2 kg. En voordat ik het wist waren Remon en 4de geworden.

Eenmaal bij de cafe konden we elkaar feliciteren en werden de prijzen uitgereikt. Daarna allemaal naar huis om Max Verstappen te kijken.

In totaal 11 karpers gevangen.

Bedankt sponsoren voor de prijzen
Tot de volgende wedstrijd en anders aan de waterkant
De volgende wedstrijd is op 29 en 30 juni en op 1 juli 2018

Groetjes uit Huissen