Cursuswedstrijd

Vrijdag, 11 mei 2018

Afgelopen woensdag zijn er weer een tiental deelnemers geslaagd voor de cursus vissen voor kids

Na 4 avonden van theorie ,haakjes knopen en uitleg was het afgelopen woensdag eindelijk zover om al het geleerde in de praktijk te brengen.
Vol goede moed en enthousiasme werd er uitgepeild, maden aan de haak gezet en om 18:30 werd er daadwerkelijk gevist.
Helaas heeft niet iedereen wat gevangen ,maar het was heerlijk weer en we hebben met zijn allen genoten van het vissen en het weer.
Iedereen was geslaagd voor de cursus en alle deelnemers hebben hun diploma vissen voor kids in ontvangst mogen nemen.
Tevens hebben ze van dierenspeciaalzaak de Bok een leuke attentie in ontvangst mogen nemen waar ze metteen weer lekker mee kunnen gaan vissen.
Alle deelnemers bedankt en nog veel visplezier, tevens dank aan dierenspeciaalzaak de Bok voor de sponsering van alle benodigde materialen.
Vanaf woensdag 16 mei starten we weer met een serie viswedstrijden voor de jeugd.
Kijk voor het programma eens op de website hsvdekarper.mijnhengelsportvereniging.nl onder het kopje jeugd vind je alle informatie hierover