Derde karper koppelwedstrijd

Dinsdag, 18 juli 2017

De derde wedstrijd is altijd de wedstrijd die alle kanten op kan, ik bedoel vangt het koppel dat tot nog toe eerste staat in dit geval Chris en Rico, of zijn er andere koppels die volop gaan vangen?

Na het loten bij Hent’s cafe is het weer als een speer naar het water, en laat ik deze keer kort zijn er zijn maar liefst 21 karpers gevangen! Zoveel zijn er tijdens mijn 7 jaar durende periode nog niet gevangen top dus.
De toppers dit weekend waren Remon en Gerco met 4 karpers - Johan en Geert met 5 karpers - Fons en Twan ook met 5 karpers, zij hadden net een kleine kilo meer gewicht.
Een top weekend met top vangsten!
Ook kan ik melden dat alle koppels hebben gevangen, dat gebeurt ook niet elke wedstrijd.

Eerste plaats Fons en Twan 5 karpers 50,3 kilo
Tweede plaats Johan en Geert 5 karpers 49,2 kilo
Derde plaats Gerco en Remon 4 karpers 37,4 kilo

De laatste wedstrijd zal weer zoals de afgelopen jaren spannend worden, omdat het zeker nog niet beslist is!