Tweede karper koppelwedstrijd 2017

Maandag, 29 mei 2017

17.45 uur bij Hent’s café staan de mannen alweer te trappelen van ongeduld, ik ben alleen omdat mijn maat onverwacht moest weken en ik op zo’n korte termijn niemand kon vinden moest ik alleen vissen het is niet anders.

Gerco zal dit weekend gaan wegen, we mogen weer! Het weer is perfect 18 tot 20 graden en een westenwind beter kan niet.
Omdat ik zelf niet gewogen heb kan ik daar ook weinig over zeggen alleen dat er goed is gevangen, met name Cris en Ricco die eerste zijn geworden met 5 karpers met een totaal gewicht van 53.2 kilo
Tweede Johan en Geert met 4 karpers 43.6 kilo
Derde Wim en Hans met 3 karpers 29.2 kilo
Vierde Peter en John met 2 karpers 18.7 kilo
Vijfde Fons met 1 karper 7.7 kilo
Zwaarste karper was voor Johan met 13.5 kilo.

Het was een zeer spannende wedstrijd om de eerste plaats altijd mooi zulke wedstrijden, beide koppels hadden 4 karpers met een verschil van 400 gram in het voordeel van Johan en Geert.
Totdat het koppel Chris en Ricco om 10.30 uur zondagmorgen een aanbeet kregen en nog een 10 kilo schub vangen, dat maakt het wedstrijdvissen zo spannend mensen!

Rest mij Gerco te bedanken voor het wegen bij deze wedstrijd, tot de volgende wedstrijd of anders tot aan de waterkant.