Sponsor wedstrijd

Vrijdag, 4 november 2016

Op Zondag 23 Oktober werd de jaarlijkse sponsor wedstrijd van Installatiebureau Jürgen Evers gehouden in de Waal.

Er deden zeven koppels mee aan deze wedstrijd.
Om half acht werd er geloot voor de stekken en we mochten bij aankomst meteen beginnen en het duurde tot 13.00uur.Er werd veel vis verwacht,maar de vangsten vielen toch wat tegen.Nadat de wedstrijd was afgelopen ging iedereen naar het clubgebouw.
Daar stond een stamppot buffet klaar en een gratis drankje.Ook was de prijzenpot met een mooi bedrag aangevuld zodat iedereen een prijs had.Dit alles werd gesponsord door Instalatiebureau Jürgen Evers.Het eten smaakte prima en namens alle vissers willen we Jürgen bedanken voor de goed verzorgde dag.
Hieronder de uitslag van vandaag:

1. Teuni peters- André Sanders.               34.500 gram
2. Michon plones- Roy van moerkerk.     20.500 gram