Derde karper koppelwedstrijd juni 2016

Maandag, 11 juli 2016

18.00 uur Vrijdag avond, zoals gewoonlijk weer loten bij Moos iedereen is tevreden alleen het extreem hoge water voor de tijd van het jaar is het gesprek van de dag.

De oplossing is simpel, bij hoog water moet je gewoon hoger gaan zitten met je tentje!
Tijdens het optuigen van de hengels zie ik veel activiteiten op de stek ik heb dus goede hoop voor dit weekend.
Vrijdag avond, ik hoor een paar piepjes bij Dennis en Scott die op de stek naast ons zitten.
Enkele minuten later gevolgd door een volle fluiter hoppa de eerste is binnen met een gewicht van 10.6 kilo.
Zaterdag loopt het storm, Gerco en Peter pakken 2 schubs samen goed voor 18.5 kilo, Peter en Sjon 1 schub van 11.6 kilo, Bruur en Johan een van 8.7 kilo maar als klap op de vuurpijl deze dag 2 erbij voor Dennis en Scott goed bezig jongens!
Op zondag worden er nog 3 karpers gevangen, een door het koppel Robert en Tommy waar ik mijn petje voor afneem want stek 3 is met hoog water geen pretje om te zitten maar deze kanjers hebben het door improvisatie goed opgelost.
De andere 2 zijn door onze toppers van deze wedstrijd gevangen, Dennis en Scott voor hun een top weekend wat ook blijkt bij de stand na 3 wedstrijden waar het verschil minimaal is en er nog van alles kan gebeuren.
De laatste wedstrijd zal dan weer net als vorig jaar ongemeen spannend worden!

Groeten uit Driel,

Fons.