Sponsorwedstrijd 2016

Vrijdag, 10 juni 2016

Dinsdag 7 Juni werd de jaarlijkse sponsorwedstrijd weer gevist in het Groene Hart in Bemmel.

Ondanks de voorspellingen en afgelaste evenementen in de omgeving vanwege het dreigende onweer was het een heerlijke avond.
Na het loten bij de witte bus van Willy trokken de 7 enthousiaste deelnemers naar de waterkant om de spullen in orde te maken.

Na het startsignaal van Willy om 18:30 gingen het voer en de dobbers te water en kon de wedstrijd beginnen in het avondzonnetje. Een van de toeschouwers had voor de deelnemers en aanwezige een verfrissend ijsje geregeld wat met hoge temperaturen voor een welkome verkoeling zorgde.
Waar het op de oever heerlijk vertoeven was dacht de vis er helaas anders over en werd er maar door 3 deelnemers vis gevangen. De top 3 was dan ook al snel bekend maar wie op welke positie zou eindigen werd door een lastminute baarsje nog spannend.

Het eindsignaal klonk, de vangsten werden gemeten en na het inpakker werd er snel verplaatst naar Cafetaria Haalderen voor de prijsuitreiking en werden de deelnemers getrakteerd op een frietje. Onze dank gaat hierbij uit naar Cafetaria Haalderen en Defran in het bijzonder.

De top 3 was als volgt:
1e Lars Gersten met 2 baarsjes goed voor een totaal van 24 Cm
2e Ivar Leenders met een verassende vangst, een mooie winde van 22 Cm
3e Rayen van Schaijk met 1 baarsje van 12 Cm.
Ondanks de vangsten was het een geslaagde avond en wij hopen dat de volgende editie net zo'n succes word
-Jeugdcommissie HSV De Karper