1e Koningswedstrijd jeugd

Donderdag, 5 mei 2016

HSV DE KARPER is op 3 mei weer gestart met een nieuwe serie viswedstrijden voor de jeugd. De eerste koningswedstrijd is inmiddels gevist.

We hadden lekker weer om te vissen.
De opkomst was niet heel erg groot,waarschijnlijk door de schoolvakantie.
De uitslag was:

1ste Sem Plönis                       153 cm
2de Stijn Piels                            40 cm
3de Raijen van Schaijk            37 cm
4de Lars Gertsen                       35 cm
5de Lisa Zweers                        29 cm
6de Scot Razing                          0 cm
7de Jordy Jansen                        0 cm

Wil je ook graag een keer mee doen! Dat kan.
We vissen op de dinsdag avonden van 18:30 tot 20:30 in het groene hart van Bemmel(bij het gemeentehuis)
De loting vind plaats op het parkeerterein van het gemeentehuis om 18:00 bij de bekende witte bus.
Inschrijfgeld bedraagt €2,- per wedstrijd en er is voor iedereen altijd een prijs na de wedstrijd.
Om mee te mogen doen aan de wedstrijden is wel een lidmaatschap vereist van HSV DE KARPER.
Lid word je al voor €6,- per jaar.
Voor meer informatie kijk eens op de site:www.hsvdekarper.mijnhengelsportvereniging.nl.
Hier vind je het complete programma voor de jeugd.
Opgeven kan bij Willy van den Brink 0481-464987 of Erwin Gertsen 06-39279525.