RABO Clubkas Campagne

Maandag, 22 februari 2016

Stem op H.S.V De Karper Bemmel/Haalderen in de Rabobank Clubkas Campagne

Wat is het?

De gemeenten Lingewaard en Overbetuwe kennen een rijk verenigingsleven, dat draait op vele vrijwilligers. Rabobank Oost Betuwe draagt al die sportclubs, culturele gezelschappen, toneelgroepen en andere verenigingen een warm hart toe en voert daarom elk jaar de Rabobank Clubkas Campagne….

Zo werkt de Clubkas Campagne.

Rabobank Oost Betuwe stelt een deel van de winst van de bank beschikbaar voor het lokale verenigingsleven. De leden van onze bank bepalen hoe dit geld verdeeld wordt. Ieder lid mag in totaal vijf stemmen uitbrengen op zijn of haar favoriete verenigingen. Elke stem is geld waard. Dus hoe meer stemmen een vereniging of stichting krijgt, hoe meer geld dit oplevert. De klanten die op 1 maart lid zijn van Rabobank Oost Betuwe en dus mogen stemmen, worden hiervoor uitgenodigd en ontvangen een persoonlijke code en uitleg over de stemprocedure.

Clubkas Campagne in 2016

Voor 2016 is er een bedrag beschikbaar van € 75.000,-. Van 16 tot en met 30 maart 2016 kunnen onze leden hun stem uitbrengen en zo bepalen hoe dit geld verdeeld wordt.

Uw stem uitbrengen

Wilt u uw stem op H.S.V De Karper Bemmel/Haalderen uitbrengen?