JURGEN EVERS sponserwedstrijd

Woensdag, 16 december 2015

Op zondag 8 November werd de jaarlijkse sponserwedstrijd van Jurgen evers georganiseerd.

We gingen met negen koppels vissen in de waal en dit was tevens ook de laatste wedstrijd van het jaar. Het water in de waal was zover gezakt dat je op sommige plekken moeilijk kon vissen. Om half acht werd er geloot in café Haalderen nadat iedere visser een kopje koffie op had. Het weer was deze dag goed en de vissen beten maar magertjes. Nadat de vissen na vier uur gewogen werden bleken de vangsten toch tegen te vallen. Eenmaal aangekomen in het café stond er een aangename verrassing te wachten. Er was namelijk een heerlijke nasi en saté met kroepoek voor iedere visser. Dit werd allemaal gesponsord door Jurgen Evers die ook de prijzenpot flink aanvulde, zodat de prijsuitreiking voor elk koppel nog een leuk bedrag opleverde. Ik als wedstrijdcommissie wil Jurgen bedanken voor deze mooie en leuke wedstrijd. Ook spreek ik namens alle vissers die altijd uitkijken naar deze wedstrijd en ook zij danken jou voor de gulle gift om van deze wedstrijd een top wedstrijd te maken. Hieronder de uitslag van vandaag:

1 Luuk dennissen-Tonnie de haas                                      20.700 kg
2 Werner gertsen- Mart sweers                                            13.800 kg
3 Chris van moerkerk-Roy van moerkerk                           11.240 kg
4 Wim verhoeve-Cor remie                                                      8.970 kg
5 Eef gertsen                                                                              5.800 kg
6 Marcel willemssen-Joop van royen                                    5.600 kg
7 Michon plones-Andre sanders                                            3.570 kg
8 Bert van vorsselen- Wim van zuilekom                              2.200 kg
9 Jan derksen-John boshoven                                                       0 kg