Sloot schoonmaken bij Geert

Zondag, 22 november 2015

Zaterdag 21 november hebben we de sloot bij geert schoon gemaakt.

Bij het visrijk onderzoek zijn we er achter gekomen dat er een heleboel karpers in de sloot zitten.Ook zagen wij dat de karpers niet van de groen naar de grote kolk konden zwemmen en andersom.Toen kregen wij van visstandbeheer te horen van Sportvisserij Nederland dat het heel belangrijk is dat de vissen over kunnen zwemmen.En dat de sloot schoongemaakt moet worden. Werner Gertsen en Werner Lamers van de visstandbeheer hebben een paar mensen gebeld om te helpen Gerco Lammersen en Roy Vermoerkerk kwamen helpen.Na 5 minuten zagen ging bij Werner Lamers de zaag al kapot Roy was er even mee naar schouten gereden of hun konden zien wat er mee aan de hand was en die kwamen er al gauw achter dat de zaag overleden was verkeerde benzine er in gedaan balen.Dus met 1 zaag verder gegaan hebben we de hele ochtend hard gewerkt.Geert kwam ook even lang met een lekker bakje koffie en thee en lekkere koeken.Na een hele ochtend zagen en trekken aan al die takken hebben we toch een heel mooi resultaat mogen boeken.Voor meer foto's kijk onder kopje foto's

Werner G en Werner L willen Gerco en Roy bedanken voor dezen ochtend.En Geert voor de koffie