MENNO ALBOUTS KONING HSV DE KARPER

Zaterdag, 17 oktober 2015

Op zondag 1 oktober werd de 8e en tevens laatste koningswedstrijd van hsv de karper gevist.

Vandaag deden 14 vissers mee en iedereen was ook erg nieuwsgierig wie er dit jaar koning zal worden. Het verschil tussen de nummer een en twee was ook maar 1 puntje. Deze morgen was kou en wind een lastige factor voor de vissers. Net zoals de vorige twee wedstrijden waren ook nu weer de onderkanten beter dan de bovenkanten.De twee kanshebbers bert (9 punten)en menno (10 punten) hadden allebei geen sterke plek geloot. Bert van vorsselen had met 18 onder een moeilijke krib en koos ervoor om tussen de kribben te vissen. Dit bleek toch de verkeerde keuze te zijn ,want halvewege de wedstrijd ging hij op de krib en wist daar toch nog bijna 7 kilo te vangen,maar was dit wel genoeg vandaag? Menno albouts zat op krib 13 aan de bovenkant en niemand wist of dit een goede plek zal zijn,omdat deze krib bijna nooit meedoet.Uiteindelijk had hij toch bijna 11 kilo in zijn netje. Toen de wedstrijd was afgelopen en alle vis werd gewogen kon de balans worden opgemaakt. Hieruit bleek dat Menno koning is geworden van hsv de karper 2015. Wij als wedstrijdcommissie willen de top drie van dit jaar feliciteren en bedanken alle vissers voor hun aanwezigheid bij de wedstrijden.Zonder deze vissers was het geen leuk en spannend jaar geworden. Ook bedanken wij alle vrijwilligerers voor hun inzet en natuurlijk onze sponsors. Hieronder de uitslag van vandaag:
Bovenkant:
1 chris van moerkerk 12.500 gram