Nachtmarathon hsv De Karper

Maandag, 27 juli 2015

In de nacht van Vrijdag op Zaterdag werd de jaarlijkse nachtmarathon van hsv de karper gehouden.

Vandaag deden acht koppels mee en we visten allen in de strang te Bemmel.Om half vijf werd er geloot voor de stekken en kon men eten bestellen dat werd gesponsord door instalatiebedrijf Jurgen Evers.Om zes uur in de avond klonk het startsein en begon de wedstrijd.Al vrij snel werden de eerste vissen gevangen en iedereen zat te popelen om eens goed vis te vangen.Het weer was perfect met heel veel zon en weinig wind.Tegen negen uur werd het eten gebracht en na deze lekkernijen konden de lampjes aangemaakt worden voor de avond en nacht.Voor de nacht inviel waren er verschillende koppels die al aardig wat vis hadden gevangen.Door een onweersbui net na enen werd de wedstrijd voor drie kwartier gestaakt. Om twee uur werd de wedstrijd weer hervat en een paar koppels zaten weer gelijk goed in de beet.Zes uur in de morgen was daar het eindsignaal en werden de gevangen vis netjes gewogen.De brasems deden het deze wedstrijd erg goed.waardoor er een totaal van 317 kilo vis werd gevangen.
Hieronder de uitslag
VAK 1:
 1 michon plones-toon vermeulen       77.300 gram
 2 tonnie de haas-arnold de haas        36.600 gram
 3 werner gertsen-marcel polman        26.700 gram
 4 jan derksen-bout muller                               0 gram
VAK 2:
1 roy v moerkerk-harm roordink             61.800 gram
 2 chris v moerkerk-mart sweers            47.300 gram
 3 jurgen evers-georgie evers                34.800 gram
 4 luuk dennissen-gerd peters               33.000 gram

De wedstrijdcommissie wil iedereen bedanken die zijn steentje heeft meegedragen en tot volgend jaar. <br>