Sponsorwedstrijd jeugd HSV DE KARPER

Vrijdag, 19 juni 2015

Op dinsdag 9 juni is door de jeugd van HSV DE KARPER de jaarlijkse sponsorwedstrijd gevist.

Er hebben aan deze wedstrijd 12 deelnemers meegedaan. Het weer was eindelijk eens een keer goed en dat vist toch een stuk prettiger. De vangsten waren helaas wat teleurstellend er werd maar door 3 kinderen vis gevangen.
De eerste plaats was voor Lars Gertsen met 113 cm
De tweede plaats ging naar Nout Tates met 45 cm en
De derde plaats was voor Jarno Rikken met 30 cm
We gingen deze avond al op tijd de vis spullen opruimen en zijn daarna met zijn allen naar Cafetaria Haalderen vertrokken. Daar zijn alle kinderen op een heerlijk frietje getrakteerd. Onze dank hiervoor is dan ook groot en in het speciaal voor Defran. Het was reuze gezellig en wij hopen dan ook dat dit voor volgend jaar weer mogelijk is.