karperkoppelwedstrijd 15/16/17-05-2015

Zondag, 24 mei 2015

2 weken voor de wedstrijd wordt ik ge-appt door Peter Wijers, Sjon kan niet meedoen i.v.m. prive zaken. Geen probleem zeg ik vis jij met Pinky mee want Rico heeft ook afgebeld, dus alles geregeld.

4 dagen voor de wedstrijd Pinky belt, het gaat niet lukken door omstandigheden ook geen probleem daar hebben we reserves voor bellen dus. Na veel telefoontjes en heen en weer appen geen maat voor Peter, het is ook wel kort dag want iedereen had het weekend al gepland voor andere dingen. Dan vis ik wel alleen zij hij, ook geen probleem zo zie je maar overal is een oplossing voor! Vrijdag 15-5 bij Moos staan de mannen alweer te trappellen van ongeduld, vlug ff door het domme gelul heen en snel loten. 19.45 uur telefoon Bruur belt kom je wegen ik zeg dat is snel! een mooie schub goudbruin van kleur met een gewicht van 13.2 kilo wordt op de digitale camera vastgelegd. De kop is eraf! 22.30 krijgt Peter een aanbeet, een mooi gebouwde kleine schub is zijn deel 5.5 kilo weegt de telg. Zaterdagmorgen 3 telefoontjes Dennis en Gerco een schub van 9.1 kilo, Wim en Hans een van 9.8, Robert en Tommy een shub van 8.4 dat gaat lekker zo. Zaterdagmiddag half 2 Pinky belt kom je wegen bij Johan een oude bekende spiegel laat zich strikken en wordt weer als model voor de camera gezet prachtig zo in de zon die we maar weinig zagen, het gewicht overigens was 11.3 kilo.
Zondagmorgen 06.35 uur belt Hans ik neem op, we hebben er 2 in de onthaakmat liggen ik zeg ik kom meteen voor die 25 minuten hoeven ze niet in de zak toch. Liggen daar gewoon ff een spiegel van 11.2 kilo en een schub van 13.4 kilo in de cradle een dubbelrun, de natte droom van elke karpervisser. Tot 12.00 uur wordt er niks meer bijgevangen 8 karpers magertjes voor de tijd van het jaar ik hoop toch weer op meer karpers op de kant de volgende wedstrijd.
Groeten uit Driel Fons.

Eerste plaats Hans en Wim 3 karpers 34.4 kilo