HSV DE KARPER JEUGD

Vrijdag, 15 mei 2015

Op dinsdag 12-05-2015 heeft de jeugd van HSV DE KARPER hun tweede koningswedstrijd gevist in het groene hart van Bemmel. Er waren deze avond 14 deelnemers die een hengeltje kwamen uitwerpen. Het weer was goed en de vissen hadden er ook zin in want er werd goed gevangen.

Op 4 deelnemers na had iedereen vis gevangen. In de leeftijdscategorie 5 tot en met 14 jaar is Lars Gertsen wederom eerste geworden met 200 cm. Tweede is geworden Sem Plönes met 190 cm. Derde is geworden Jens van de Boom met 109 cm. In de leeftijdscategorie 14 t/m 18 jaar (vrije hengelkeus) waren er deze keer 3 deelnemers. Jari Gertsen was de enige van de drie die een visje wist te vangen hij was dus ook eerste met 34 cm. De volgende wedstrijd is op 19-05-2015 wij hopen dan weer veel vissertjes te zien.
De Jeugdcommissie.