Jeugd 2015

Donderdag, 16 april 2015

H.S.V. De Karper start op 28-04-2015 weer met een nieuwe serie viswedstrijden voor de jeugd.

Voorheen konden hier alleen leden aan meedoen tot 14 jaar, maar nieuw dit jaar is dat er een aparte serie wedstrijden voor de jeugd van 14 tot 18 jaar tegelijkertijd bij gehouden word. Voor deze doelgroep werd er tot nu toe niks georganiseerd en wij vonden dat daar maar eens verandering in moest komen. Gevist word er in “het groene hart”van Bemmel. We vissen van 18:30 tot 20:30. De loting vind plaats op het parkeerterrein van het gemeentehuis om 18:00 bij de bekende witte bus. Inschrijfgeld bedraagt €2,- per wedstrijd en er is voor iedereen altijd een prijs na de wedstrijd. Om mee te mogen doen aan de wedstrijden is wel een lidmaatschap vereist van H.S.V. De Karper. Lid wordt je al voor €6,- per jaar. Voor meer informatie kijk eens op de site www.hsvdekarper.mijnhengelsportvereniging.nl . Hier vind je ook het complete programma voor de jeugd. Wij hopen weer vele jeugdige vissers te mogen begroeten op dinsdag 28 april.
Tot dan, de jeugdcommissie.