Paaswedstrijd HSV DE KARPER

Vrijdag, 10 april 2015

Op zaterdag 4 April werd de jaarlijkse paaswedstrijd van hsv de karper gehouden in de waal.

Aan deze wedstrijd deden 11 vissers mee en vandaag kreeg iedere visser een eigen krib. Door het hoge water moest elke visser vanaf de wal vissen,want de kribben stonden onder water. Het regende de eerste twee uur nog en het was ook nog frisjes aan de waterkant. Bijna overal werd wel een visje gevangen,maar er waren er ook drie die niets vingen. Na 4 uur vissen werden de vangsten gewogen en gingen we naar cafe Haalderen voor de prijsuitreiking.Iedereen kreeg een heerlijk gehaktballetje van de eigenaar en voor iedere visser was er een prijs.
Hieronder de uitslag van vandaag:

1 Mart sweers              13.380 gram
2 Michon plones         12.880 gram