sponsor wedstrijd instalatiebureau Bart Evers en Zoon

Woensdag, 5 november 2014

Op zondag 2 november werd de jaarlijkse sponsor wedstrijd van instalatiebureau Bart Evers en Zoon gehouden.

Vandaag deden 10 koppels mee om er een gezellige dag van te maken.Om 06.30 uur waren alle vissers aanwezig
in cafe Haalderen en kreeg ieder een lekker kopje koffie.Niet veel later werd er geloot om de stekken.We gingen vissen van 08.00 uur tot 12.00 uur in de waal om zoveel mogelijk kiloos vis te vangen. Sommige vissers hadden het goed gedaan,terwijl anderen er alles aan deden om beet te krijgen.Nadat de wedstrijd was afgelopen en alles netjes was gewogen gingen we terug naar het cafe voor een drankje en een goed verzorgd buffet dat ook weer werd gesponsord door Bart Evers en Zoon.Wij als wedstrijd vissers willen dan ook Bart en Jurgen heel erg bedanken voor deze fijne en vooral gezellige dag. Hieronder de uitslag van vandaag:

1 bert van vorsselen-menno albouts   39.500 kg
2 michon plones-toon vemeulen          27.630 kg
3 tonnie de haas-luuk dennissen        19.800 kg
4 jan derksen-john boshoven               19.080 kg
5 eef gertsen-roy van moerkerk            12.200 kg
6 frank enklaar-joop van royen                9.500 kg
7 cor remie-wim verhoeven                     7.990 kg
8 mart sweers-werner gertsen               7.630 kg
9 marcel willemsen-john bisselink       3.950 kg
10 jurgen evers-wim van zuilekom        2.000 kg