verslag wedstrijd augustus

Verslag van 21/22/23 augustus 2020
We deden het loten online, na dat iedereen op de stek was gearriveerd mochten we om 19:00uur in gooien. Wat bracht onze vriendelijke karpers deze wedstrijd??? Niemand wist het.
al gauw werden her en daar graskarpers gevangen. Iets verspelen of lossers of echt vast kwam tijden een dril daar zit niemand op te wachten. Alles uit de kast gehaald. Maar helaas.

Zaterdag ochtend gebeld door Stephan die op de bushalte zit. Kom je even wegen wand er zit karper in de bewaarzak. Na dat ik op de stek aan kwam kon ik beginnen met wegen. Een klein schubje van 5,9 kilo...
De rest van de dag bleef het stil. Iedereen wachte geduldig af wat er meer kwam.

Zaterdag nacht op onze stek en mooie volle fluiter om kwart voor 2 na de vis bijna geschept te hebben. Me linke hengel, ik zij tegen Scott wat is hier aan de hand? Scott pakte de hengel. En na dat we 2 vissen in de onthaakmat hebben liggen konden we ons geluk niet af. Een Spiegel van 9,1 kilo en spiegeltje van 2,9 kilo.

Zondag ochtend Stephan. Of ik wilde komen wegen. Na me bak koffie liep ik die kant op. Word het eerste plaats of 2de???
Eenmaal op de weger kwam dan deze schub ook op 7,2 kilo netjes mannnen.
De stand is......
Stefhan & Jorg 13,1 kilo
Scott & gerco 12 kilo

Tot de volgende wedstrijd en die is op