Feestochtend voor de jeugd

Woensdag, 30 juli 2014

Inmiddels heeft de jeugd van HSV DE KARPER hun laatste koningswedstrijd gevist in het groene hart van Bemmel.

Het was erg spannend Luuk van Oostrom wist de laatste wedstrijd te winnen maar Sem Plonis had de laatste wedstrijd voldoende gevangen om met een ruime voorsprong zich de viskoning van de karper te noemen. De strijd om de 2de en 3de plaats lag nog wel helemaal open en na de wedstrijd werd er dan ook stevig gerekend om er achter te komen wie 2de en 3de was geworden. Op zaterdag 5juli zijn we met zijn allen naar de forelvijver in Pannerden gegaan voor onze afsluiting van het seizoen en de prijsuitreiking. We hadden met zijn allen erg goed gevist want van de 50 uitgezette forellen wisten we er maar liefst 49 te vangen prima gedaan jongens en meiden. Na het forellen hebben we nog een heerlijk frietje gegeten en zijn we overgegaan tot de prijsuitreiking en de huldiging van de viskoning,
Jeugdviskoning is geworden:Sem Plonis met 598 cm De 2de plaats is voor Lars Gertsen met 443 cm De 3de plaats is voor Jari Gertsen met 369 cm,
Er was ook nog een prijs voor diegene met de grootste gevangen vis. Deze werd in de wacht gesleept door Senne van de Boom met 59 cm. Wij als jeugdcommissie kijken terug op een erg leuk seizoen en hopen jullie volgend jaar allemaal weer terug te zien.