Paaswedstrijd

Zaterdag, 26 april 2014

Op zaterdag 19 april werd weer de jaarlijkse paaswedstrijd van hsv de karper gehouden.

Op deze dag deden 14 deelnemers mee.Met een frisse oosten wind en een lage waterstand probeerden de vissers
zo veel mogelijk kiloos vis te vangen.Bij een paar vissers lukte dat toch wel erg goed,maar bij de meeste was het flink afzien.
Nadat de wedstrijd was afgelopen en er gewogen werd ging een ieder naar CAFE HAALDEREN om na te babbelen en voor de prijsuitreiking.Dit jaar had de wedstrijdcommissie voor elke visser een heerlijke paasbrood en een waardebon van weyers barbeque geregeld.Ook voor degene die niets hadden gevangen en dat waren er een aantal.Hieronder de uitslag:
Bovenkant
1e plaats