Eerste karperkoppelwedstrijd 11/12/13-04-2014.

Donderdag, 17 april 2014

Sponsoren bij deze wedstrijd zijn: Holland Baits Lathum, Anton Corton Heteren, Hertog Veenendaal/ Nijmegen

Bij een watertemperatuur van 13 graden en een noordwesterwind moet het gaan gebeuren dit weekend.
Dit kan haast niet anders door het prachtige weer van de afgelopen tijd.
De aankomst bij Moos was voor mij dubbel zo lekker zeg maar druk op het werk met veel overuren, en de vooruitzichten van 2 nachten lekker vissen!!
eindelijk vissen!!
De mannen stonden alweer te trappelen van ongeduld, na de bekende 5 minuten slap lullen en wat uitleg wordt er geloot volgens mij is iedereen tevreden.
8uur vrijdagavond telefoon Wim belt kom je wegen, daar aangekomen weegt deze beauty schub 11.4 kilo.
Laat ik het maar kort houden anders ben ik morgen nog aan het tikken, Wim en Hans pakken maar liefst 11! vissen allemaal schubs tussen de 10 en 14 kilo.
Geweldig goed gedaan kerels als jullie de volgende keer  weer de knot loten zet ik mijn tentje er wel naast!
Hebben de anderen dan niet gevangen?
Jazeker wel, Gerco en Michel, 2 karpers waarvan Michel ook nog een mooie schub van 15.1 kilo, dat is dan ook de zwaarste van dit weekend Top.
Broer en Johan 1  Wilbert en Tom 1  Pinky en Rico 1 en Fons en Twan 1, in totaal 17 karpers bij de eerste wedstrijd ik zeg allemaal toppers!!!!!!
Ook wil ik ff vermelden dat er 24 uur wordt gewogen ikzelf van 07.00 tot 23.00 en Gerco van 23.00 tot 07.00 uur, dit is natuurlijk geweldig want de karper hoeft niet gezakt te worden.
Ook wil ik alle karpervissers bedanken voor een topweekend en gun elkaar de vis!
Voor de rest zie ik jullie 16 mei weer of anders aan de waterkant.
1e plaats
Wim en Hans 11 karpers 122.1 kilo