nachtmarathon hsv de karper

Dinsdag, 30 juli 2013

Op 20 en 21 juli werd van zaterdagavond 18.00 uur tot zondagmorgen 06.00 uur een nachtmarathon koppel wedstrijd georganiseerd.

Aan deze wedstrijd deden 10 koppels mee die allen om 16.30 uur gingen loten voor een mooie stek aan de waterkant van de strang te Bemmel.Nadat iedereen zijn spullen opgebouwd had begon de wedstrijd om 18.00 uur.Ook dit jaar werd er in 2 vakken gevist van 5 koppels.Om 21.30 uur was er voor iedere visser een heerlijke warme hap dat werd gesponserd door INSTALATIEBEDRIJF BART EVERS EN ZOON.Na het eten werd het langzaam donker en de lampjes die aangezet waren,waardoor iedere visser goed zijn aanbeet kon zien,deden goed hun werk.Het was een prachtige avond en nacht om te vissen,maar de meeste vissers kregen maar heel weinig beet.In het eerste vak waren 2 koppels die toch de nodige vis wisten te vangen tegenover de andere drie koppels.In het tweede vak was het vanaf het begin tot eind erg slecht waardoor er 2 koppels vroegtijdig afhaakten.Om 06.00 uur eindigde de wedstrijd en na een hele nacht wakker te zijn geweest werd de vis gewogen en de prijzen uitgeieikt. De wedstrijdcommissie wil jurgen evers bedanken voor de sponsering en hopelijk tot volgend jaar.hieronder de uitslag:

vak 1

1e plaats Roel Derksen & Roy van Moerkerk 98.000 kg