Koppelwedstrijd jeugd/ouder

Woensdag, 8 mei 2013

Bemmel /haalderen –Hengelsportvereniging de Karper heeft op dinsdag 7 mei ’13 Een koppelwedstrijd gevist waarbij het de bedoeling is een jeugdlid met een volwassene te laten vissen.

Het weer zag er even onheilspellend uit maar gelukkig is er geen druppel regen gevallen en was het met +/_ 17 graden heerlijk vertoeven aan de waterkant.
Het begint er op te lijken dat de visvangst weer een beetje op gang aan het komen is na
de grote schoonmaak afgelopen winter van het groene Hart.
Er hebben 12 koppels meegevist waarvan er 9 koppels vis gevangen hebben dus het is een spannend avondje geworden.

Uitslag jeugd/ouder koppelwedstrijd is geworden;
1e plaats Tom Sweers 241 cm
2e plaats Lars Gertsen 167 cm
3e plaats Luuk van Oostrom 148 cm
4e plaats Swen Wismans 106 cm