Jeugdcursuswedstrijd

Zaterdag, 6 april 2013

Afsluiting van de jeugdviscursus van hsv de Karper te Bemmel/Haalderen ijskoud succes!

Op dinsdag 2 april jongstleden vond de eerste jeugdviswedstijd, die tevens de afsluiting was van de jeugdviscursus van hsv de Karper, plaats in het groene hart te Bemmel. De cursisten moesten tijdens deze wedstrijd het geleerde in de praktijk brengen. Ondanks de barre weersomstandigheden wisten enkele cursisten een of zelfs meerdere visjes te vangen. Het was dus een koude, maar ook leerrijke en spannende wedstrijd. Aan het einde van de wedstrijd werden de diploma’s en de prijzen uitgedeeld. Met trots willen we laten weten dat iedereen is geslaagd voor dit cursusjaar met vlag en wimpel!

Het eindklassement van de wedstrijd zag er als volgt uit:

1. Jarno Rikken
2. Bram de Jong
3. Jari Gerdsen/Tom Sweers

Vanaf nu zullen er op dinsdagavonden jeugdviswedstrijden plaats gaan vinden in het groene hart te Bemmel. Deelname aan deze wedstrijden is vrij, maar je dient hiervoor wel lid te zijn van de visvereniging en je mag niet ouder zijn dan 14 jaar. Het inschrijfgeld per wedstrijd is
€ 2,- per persoon, maar iedere deelnemer krijgt hier een tegoedbon van € 3,- voor terug.
De wedstrijden beginnen om 18.30 uur, maar je moet je vóór 18.00 uur inschrijven bij de witte bus bij de Tabaksschuur te Bemmel. Je kunt voor meer informatie over het wedstrijdprogramma en het reglement ook onze website bezoeken: www.hsvdekarper-online.nl