Broer Gerritsen cup 2017

Woensdag, 18 oktober 2017

7 uur bij Hent’s cafe om te loten voor de felbegeerde prijs der prijzen, dan praat ik natuurlijk over de Broer Gerritsen cup. De prijs der prijzen van het seizoen, deze prijs zal zoals vorig jaar al aangegeven werd jaarlijks in september gevist worden ter ere van onze overleden vriend!

Op de koppies van de vissers kon je zien dat het weer serieus was en iedereen er voor zal gaan.
Al na 1 nacht kan ik zeggen dat er goed gevangen werd, Johan en Geert vingen er 2 zo ook Remon en Gerco 2 die overburen waren op de groene kolk, de toon is gezet!
Zaterdag avond belde Dennis die met hun eerste 9,3 kilo schub ook weer meedoen, vlak daarna bij Hans mijn maatje voor deze wedstrijd een trage oploper bamm 11,7 kilo schub.
Zondag morgen hebben Remon en Gerco er 2 bij Johan en Geert maar liefst 3, ook Dennis en Scott pakken er nog een bij.
10 uur zondag morgen, ik zit met Hans een bak koffie weg te slurpen schreeuwt mijn beetmelder het uit, na een mooie dril pakken wij onze tweede van 13,1 kilo gevolgd om 11 uur bij Hans een volle fluiter bamm de derde van 10,2 kilo spiegel wauw is dat mooi of niet op de valreep noemen ze dat!
Helaas waren er ook koppels die niet hadden gevangen, hun verdriet was dan ook groot maar ja kerels de volgende keer beter toch.

Eerste plaats Johan en Geert 5 karpers 48,4 kilo
Tweede plaats Remon en Gerco 4 karpers 35,2 kilo
Derde plaats Fons en Hans 3 karpers 35 kilo

Het was weer een geweldige wedstrijd gewonnen door onze kersverse koningskoppel, nu dus ook toegevoegd aan het rijtje winnaars van deze felbegeerde beker.
Mannen gefeliciteerd, en natuurlijk de andere vissers bedankt voor een mooi seizoen en tot volgend jaar.

Groeten,
Fons