Vierde karper koppelwedstrijd 2017

Maandag, 18 september 2017

De vierde wedstrijd werd door afzeggingen en mensen die in Frankrijk hun geluk wilden beproeven ingekrompen tot 4 koppels. Omdat het kort dag is met afzeggingen is het mij helaas niet gelukt om andere koppels in te passen.

Des al niet te min wordt het een prachtig vis weekend met 12 karpers op de mat, bij Dennis en Scott 1 karper bij Fons en Twan 3 karpers bij Johan en Geert 4 karpers en bij Sjon en Frank ook 4 karpers.
Zij hadden alleen 3,2 kilo meer gewicht dan Johan en Geert.

De prijzen zijn dus weer goed verdeelt met terechte winnaars,
Eerste plaats Sjon en Frank 4 karpers 43,8 kilo
Tweede plaats Johan en Geert 4 karpers 40,6 kilo
Derde plaats Fons en Twan 3 karpers 26 kilo

Na 4 wedstrijden is ook bekent wie het koningskoppel van dit jaar is geworden, zij visten voor het eerst dit jaar als koppel en pakken meteen de eerste prijs.
Johan en Geert zijn het KONINGS KOPPEL van 2017!!
Met een totaal gewicht van 133,4 kilo, mannen van harte gefeliciteerd met deze fantastische prestatie!
Tweede zijn geworden Fons en Twan met een totaal gewicht van 96 kilo.
Derde zijn geworden Peter Sjon en Frank met een totaal gewicht van 89,2 kilo
Ook zij van harte gefeliciteerd!
Ook willen wij de andere vissers bedanken voor weer een mooi seizoen, en natuurlijk ook onze sponsors.
Holland Baits Anton Corton en KH baits voor het sponsoren van de zwaarste seizoen vis.

De karper commissie, en tot volgend seizoen!