***Oproep: leden wedstrijdcommissie witvissers en jeugdcommissie gezocht***

Woensdag, 5 oktober 2016

Voor aankomend jaar zijn we dringend op zoek naar enthousiaste vrijwilligers voor twee commissies:

De wedstrijdcommissie van de witvissers en de jeugdcommissie. Het gaat voornamelijk om het plannen en organiseren van en ondersteunen bij de wedstrijden.
We willen er alles aan doen om ook volgend jaar weer leuke wedstrijden te organiseren, maar dat kunnen we niet zonder hulp van vrijwilligers. Ben jij of ken jij iemand die zijn steentje bij wil dragen aan onze vereniging? Neem dan contact op met Roy van Moerkerk via roy_vanmoerkerk@hotmail.com of reageer op dit bericht.