Jeugddag 60-jarig bestaan

Maandag, 6 juni 2016

Beste Jeugdleden, Bij deze willen wij je graag uitnodigen om het 60-jarig bestaan van onze vereniging H.S.V. De Karper te vieren. Het belooft een spectaculaire dag te gaan worden.

Deze speciale dag zal plaatsvinden op zaterdag 9 juli bij vis- en recreatieplassen Het Broek aan de Zandvoortsestraat 21, 6691 EN te Gendt.

We willen de dag beginnen om 09.00 uur, dus zorg dat je op tijd aanwezig bent. De dag zal om ongeveer 14:00 uur weer afgelopen zijn.

Zorg dat je jouw visspullen meeneemt. Naast het vissen, worden er ook nog andere leuke activiteiten voor jullie georganiseerd. Voor eten en drinken wordt ook gezorgd.

Omdat er het een en ander geregeld moet worden om de dag goed te laten verlopen, vragen we wel of je jezelf even van tevoren op wilt geven als je wilt komen. Doe dit zo snel mogelijk, maar uiterlijk vóór 1 juli, bij één van onderstaande personen:

Erwin Gertsen 0481-463208 Mail erwineleny@gmail.com

Willy v/d Brink 0481-464987

Sietze Hendriks 0623651908 Mail sietzedevisser@gmail.com

Wij hopen er samen met jou een mooie dag van te kunnen maken op 9 juli.

Met vriendelijke groet,

HSV De Karper