60 jarig bestaan

Woensdag, 25 november 2015

Naar maanden van voor bereiding en veel regelen . Was het 14 november zo ver het jaarlijkse feest van de karper .

Omdat we dit jaar 60 jaar bestaan hadden we in de middag een receptie voor onze vereniging. De receptie vond plaats en zoals het feest bij café Haalderen ( nu wel goed geschreven ) De receptie begon om half 3 vele verenigen zijn geweest op de receptie . De opkomst was niet echt best maar door de medewerking van onze huis muzikant Peter Lentjes kwam de sfeer er goed in . Op deze middag heeft onze voorzitter een woordje gedaan over het ontstaan van de vereniging en werd er een erelid in de bloemetjes gezet voor zijn inzet in de vereniging . De feestavond zelf begon om 8 uur we hadden een mooie op komst van rond de 100 mensen . Op deze avond werden de prijs winnaars van het vissen gehuldigd .Ook hebben we alle ereleden voorzien van een bloemetje, dat wij blij zijn met wat zij allemaal voor de club gedaan hebben. We hebben deze avond ook nog een nieuw erelid er bij gekregen en dat is Eef Gertsen hij heeft namens de vereniging een mooi bord gekregen . Zoals gebruikelijk hadden we deze avond ook onze loterij met vele mooie en grote prijzen met een mooi skelter als hoofd prijs. Wil graag alle sponsoren bedanken die hier aan meehebben gewerkt en vooral de hoofdsponsors De bok Bemmel – het Guppy uit Ede – Welkoop Huissen - Bart Evers en zn. en Piet Wijers Ook willen wij graag bedanken Peter Lentjes voor de muziek bij de receptie en de feest avond Piet Wijers waar we veel spullen hebben mogen lenen Café Haalderen waar we het feest hebben gehouden en Alex Rasing voor de foto’s. Ik hoop dat we als verenging op een mooie dag terug kunnen kijken en dat we er over 40 jaar weer staan met het 100 jaar bestaan .Voor foto's kijk bij fotoalbums.

De Feest commissie