6e Koningswedstrijd

Dinsdag, 18 augustus 2015

Op zondag 16 Augustus werd de 6e koningswedstrijd van hsv de karper gehouden .

Deze keer deden tien vissers mee en omdat de vorige wedstrijd aardig gevangen was had iedereen er veel zin in.Het regende lichtjes bij de loting van de kribben. Nadat er geloot was gingen we naar de waal.Het regende de hele wedstrijd en de visvangst was vandaag ook nog ZEER SLECHT.Nadat er gewogen werd bleek hoe erg het vandaag was terwijl er normaal altijd een paar uitschieters zijn. Maar in het cafe bij de prijsuitreiking was het toch zoals altijd weer gezellig en daar zijn wij als wedstrijdcommissie dan ook heel erg trots op en hopen dat de volgende wedstrijd een stuk beter zal verlopen.
Hieronder de uitslag:
bovenkant: