H.S.V. De Karper Jeugd

Maandag, 22 juni 2015

Op dinsdag 16 juni heeft de jeugd van H.S.V. De Karper alweer hun vijfde koningswedstrijd gevist.

Er deden deze avond 14 kinderen mee. Het weer was goed al waaide het wel een beetje hard ,maar dat zijn ze inmiddels wel gewend. Sem Plönis was goed op dreef deze avond en wist de achterstand op de nummer 1 tot nog toe weer bijna gelijk te trekken. Het beloofd dus voor de laatste koningswedstrijd weer bloedstollend spannend te worden.

Uitslag:
1.Sem Plönis met 364 cm
2.Luuk van Haren met 181 cm
3.Senne van de Boom met 114 cm
Bij de jeugd 14+ was er maar een die vis wist te vangen. Jari Gertsen had een prachtige zeelt gevangen, deze was alleen niet zo groot 28 cm.